Izdvajamo
PDF Ispis E-mail
NOVI CIKLUS KOMORNIH KONCERATA U ZAGREBU (Piše: Snježana MIKLAUŠIĆ-ĆERAN)

Dobro osmišljena i dotjerana igra

Na prvom koncertu ciklusa U Glazbenome salonu Arheološkog muzeja u Zagrebu 2. veljače nastupio je Emanuel Pavon, student četvrte godine violončela na ZAGREBAČKOJ Muzičkoj akademiji

Različiti koncerti ili ciklusi koncerata održavaju se u više zagrebačkih muzeja kao primjerice u Muzeju Mimara, u Muzeju za umjetnost i obrt ili u Povijesnome muzeju. Neki od muzeja imaju primjerene zatvorene prostore, u nekima se koncerti održavaju u predvorju što znači da su ti prostori razlikuju po akustičkim osobinama. Već prošle godine pridružio se Arheološki muzej u Zagrebu priređivačima koncerata, a ove je godine zahvaljujući susretljivosti uprave počeo ciklus od deset komornih koncerata pod nazivom „Glazbeni salon Arheološkog muzeja“. Mali prostor na prvom katu predviđen za osamdesetak posjetitelja otvorio je vrata 2. veljače 2018. Na prvom koncertu ciklusa nastupio je Emanuel Pavon, student četvrte godine violončela na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u razredu izv. prof. Monike Leskovar koja je prvu poduku dobila je u Zagrebu od pedagoginje Dobrile Berković-Magdalenić, kasnije se usavršavala kod uglednih violončelista, a od prije nekoliko godina Monika Leskovar prenosi studentima svoja znanja i bogata iskustva reproduktivne umjetnice.
Emanuel Pavon rođen je 1996. u Bjelovaru gdje je dobio prvu poduku u Glazbenoj školi Vatroslava Lisinskog, a 2014. je upisao Muzičku akademiju u Zagrebu položivši prijamni ispit kao najbolji kandidat. Sudjelovao je i osvajao nagrade na natjecanjima učenika i studenata glazbe u Hrvatskoj kao solist ili član komornih sastava. Nerijetko su mladi daroviti glazbenici koncertirali i prije stečene diplome pa to čini i Emanuel Pavon priželjkujući možda karijeru koncertanta. Da je violončelo popularno glazbalo u zagrebačkoj sredini pokazao je desetak dana ranije održan koncert prigodom proslave 100-tog rođendana Antonija Janigra.
Odluka o solističkom recitalu postavlja pitanje odabira programa prihvatljivog za publiku. Emanuel Pavon odlučio se za provjerenu klasičnu literaturu za violončelo i skladatelje 20. stoljeća. Na početku koncerta izveo je Četvrtu suitu za violončelo-solo u Es-duru, BWV 1010 Johanna Sebastiana Bacha (1685.-1750.) približivši zvuk autentičnoj ugodbi baroknoga razdoblju u kome je skladba nastala ugodivši žice za pola stepena niže od današnje prakse (a1 na 417 Hz).

 

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.