KARTE NA STOL – br. 1337

 

Ministarstvu zdravstva RH, Vladi RH

I ovih dana, i ovoga ljeta, pokazalo se kako je neophodno imati hitnu zdravstvenu helikoptersku službu, kako bi se moglo spašavati ljude u različitim nesrećama? Rečeno je da jedan helikopter košta oko 135 milijuna kuna i zasigurno nam ih treba nekoliko za cijelu Hrvatsku, no njihova nabava zasigurno spada u prioritete? Hoćete li ih nabaviti do sljedeće sezone, kako bismo bili sigurniji te da ljudi ne bi umirali zbog toga što ih se ne može prevesti do bolnice?

Promicateljima čitanja i književnosti, medijima

Možda bi se knjige više čitale kad bi se reklamirale na način kako se to čini u pulskom SKUC-u, u kojem je knjiga Đurice Ciganovića naslovljena „Parabola jednog neurotika“ naslovljena: „Ovo je knjiga koja se čita uz rakiju“. To je prva knjiga sjedobradog autora, koji se promovirao u Srpskom kulturnom centru u Puli, te je navodno događaju nazočilo 80 ljudi. Predstavljač književnik Almir Alagić o knjizi piše: „Kroz sijedu bradu  mog druga Đurice Ciganovića poput vaški gmižu opore riječi rasipajući se uokolo wc školjke nad čijim smradom lebde svakojaka božanstva, filozofi, vladari, umjetnici i luđaci…“

Autor pak ima originalan način za samopromociju pa kaže: „Je li ova knjiga roman, zbirka pripovijetki ili dugačka novela, sasvim je svejedno jer nije bitna forma nego sadržaj. Netko će je čitati relaksirano uz čaj, a nekome će trebati poticaj rakije ili jointa da bi se uhvatio ukoštac s ovim neprijateljskim tekstom…“

Knjiga je navodno tiskana u nakladničkoj kući „Balkanski književni glasnik“ u Srbiji te poslana „kurirskom službom u Hrvatsku“, kako kažu, da bi se izbjegli dodatni troškovi.

Nadamo se da su i rakiju i joint financirali svojim novcima, a ne hrvatskim proračunskim. I gdje se to u svijetu knjige reklamiraju pozivanjem na alkoholiziranje ili drogiranje? Tko takve sadržaje smatra kulturom i uvrštava ih u kulturne programe, bilo bi zanimljivo znati?